RAUHAA!

03.08.2021

Pelastuksen siunaukset ovat monet; Syntien anteeksianto, iankaikkinen elämä Taivaassa, Jeesuksen rakkauden läsnäolo ja rauha sisimmässämme...Ajattelin, että näinä Corona-aikoina me ihmiset todella tarvitsemme Rauhaa!

Mikä sitten on "rauha"? Rauhalla on useita merkityksiä: Rauha on esimerkiksi pelon ja ahdistuksen vastakohta. Ja kaikki ihmiset yrittävät eri tavoin hankkia rauhaa; alkoholin, huumeiden tai lääkkeiden kautta monet ottaa eräänlaisen riittämättömän kemikaalisen rauhan. Mikä tietysti antaa "sivuvaikutuksia"...Mutta Jeesus sanoi: "Rauhan minä jätän teille: minun rauhani - sen minä annan teille. En minä anna teille, niinkuin maailma antaa. Älköön teidän sydämenne olko murheellinen älköönkä peljätkö".

Mutta mikä on Jeesuksen rauha? Room.5:1 sanoo: "Koska me siis olemme uskosta vanhurskaiksi tulleet, niin meillä on rauha Jumalan kanssa meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta"...

Rauha on siis että meillä on "puhtaat paperit" Jumalan kanssa, eli puhdas omatunto Jeesuksen Pelastuksen ja sovituksen kautta.

Kaikki ihmiset, jotka eivät ole vielä ottaneet Jeesusta ja hänen Pelastusta vastaan, pelkäävät kuolemaa; Koska he tietävät tai arvaavat sisimässään että kuoleman jälkeen tulee Tuomio kaikkien syntien ja rikoksien vuoksi, Jumalan tahtoa vastaan. Ainoa pelastus on Jeesus, joka otti kaikki syntimme Ristillä ja sovitti ihmisen Jumalan kanssa. Hän kärsi syntiemme rangaistuksen, meidän sijaan, jotta olisimme armahdettuja ja vapaita tuomion päivänä. Tämä antaa meille rauhan...

Jes.53:5-6: "mutta hän on haavoitettu meidän rikkomustemme tähden, runneltu meidän pahain tekojemme tähden. Rangaistus oli hänen päällänsä, että meillä rauha olisi, ja hänen haavainsa kautta me olemme paratut. Me vaelsimme kaikki eksyksissä niinkuin lampaat, kukin meistä poikkesi omalle tielleen. Mutta Herra heitti hänen päällensä kaikkien meidän syntivelkamme".

Mutta voimmeko todella kokea rauhaa, kun elämän kauhut iskee meihin, kuten Corona. Kyllä, Raamattu opettaa, Rom.8:35-39:

"Kuka voi meidät erottaa Kristuksen rakkaudesta? Tuskako, vai ahdistus, vai vaino, vai nälkä, vai alastomuus, vai vaara, vai miekka? Niinkuin kirjoitettu on: "Sinun tähtesi meitä surmataan kaiken päivää; meitä pidetään teuraslampaina." Mutta näissä kaikissa me saamme jalon voiton hänen kauttansa, joka meitä on rakastanut. Sillä minä olen varma siitä, ettei kuolema eikä elämä, ei enkelit eikä henkivallat, ei nykyiset eikä tulevaiset, ei voimat, ei korkeus eikä syvyys, eikä mikään muu luotu voi meitä erottaa Jumalan rakkaudesta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme".

"EI MITÄÄN voi erottaa meidät Jumalan rakkaudesta"...Kun koet ja olet Jumalan rakkauden ympäröimänä, sinulla on Rauha, sillä Jumalan rakkaus karkoittaa kaiken pelon, niinkuin Jumalan sana sanoo...Aamen.

Harum quidem rerum facilis est et expedita distinctio nam libero tempore cum soluta nobis est eligendi optio cumque nihil impedit quo minus id quod maxime placeat facere possimus omnis voluptas assumenda est omnis dolor.

Unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium totam rem aperiam eaque ipsa quae ab illo inventore veritatis et quasi architecto beatae vitae dicta sunt explicabo nemo enim ipsam voluptatem quia voluptas sit.

Labore et dolore magnam aliquam quaerat voluptatem ut enim ad minima veniam quis nostrum exercitationem ullam corporis.

Quasi architecto beatae vitae dicta sunt explicabo nemo enim ipsam voluptatem quia voluptas sit aspernatur aut odit aut fugit sed quia consequuntur magni dolores eos qui ratione voluptatem sequi nesciunt neque porro quisquam est.

Porro quisquam est qui dolorem ipsum quia dolor sit amet consectetur adipisci velit sed quia non numquam eius modi tempora incidunt ut labore et dolore.

Eum iure reprehenderit qui in ea voluptate velit esse quam nihil molestiae consequatur vel illum qui dolorem eum fugiat quo voluptas nulla pariatur at vero eos.

Kodin sisustus © Kaikki oikeudet pidätetään 2021
Luotu Webnodella
Luo kotisivut ilmaiseksi! Tämä verkkosivu on luotu Webnodella. Luo oma verkkosivusi ilmaiseksi tänään! Aloita